Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne strani stamberger.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

S spletno stranjo stamberger.si upravlja podjetje PKS Štamberger Marko s.p.. Podjetje, samostojni podjetnik je vpisan v register AJPES, FURS, je zavezanec za DDV in je član Gospodarske zbornice Slovenije. Podjetje je registrirano za opravljanje prodaje prek interneta pri AJPES. Registracija ob nakupu ni potrebna.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje stamberger.si, pravice uporabnika ter varovanje osebnih podatkov kupca.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (po povzetju), spletni ceni je prišteta še provizija Pošte Slovenije za plačilo plačilnega dokumenta (plačilni nalog)
  • z nakazilom na račun PKS Štamberger Marko s.p.. po prejemu predračuna po elektronski pošti*
  • Transakcijski račun podjetja: SI56 0410 3011 0048 669

*Pri plačilih vnaprej kupec ne plača provizije za plačilni nalog pri Pošti Slovenije

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjeno na sedežu podjetja PKS Šlamberger Marko s.p.. Kupec lahko zahteva ponovni izpis pogodbe tako, da zaprosi zanj na naslov: lukrecija@stamberger.si. Kupcu bomo ponovno pogodbo (naročilo, račun) poslali na želeni način – po elektronski pošti ali po navadni pošti.

Cene

Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Postopek nakupa

  1. Naročilo blaga: Kupec želeni izdelek izbere, izbere velikost, barvo, če je potrebno in nato klikne gumb »dodaj v košarico«. Takoj potem, ko je bil izdelek dodan v košarico, je v košarici tudi viden. Tukaj lahko kupec izbran izdelek v primeru, da izbrani izdelek ne ustreza njegovim zahtevam, klikne na gumb »odstrani« in izdelek se bo iz košarice odstranil.

Prav tako lahko kupec nadaljuje z nakupom, s klikom na gumb »nadaljuj z nakupom«. Ko kupec izbere izdelke, ki jih želi naročiti, izpolni tabelo pod košarico s svojimi podatki in naslovom na katerega naj se izdelki pošljejo potrdi naročilo s klikom na gumb »naroči z obveznostjo plačila«. Od trenutka, ko kupec potrdi naročilo z gumbom »naroči z obveznostjo plačila« sprememba naročila prek spletne strani več ni možna.

Najnižja vrednost nakupa je 10,00 €

  1. Naročilo v obdelavi: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo v obdelavi. Morebitne spremembe ali preklic naročila je možno opraviti še v roku 3 (treh) ur od potrditve naročila na spletu in sicer na kontaktni e-mail naslov: lukrecija@stamberger.si. Prodajalec bo kupca obvestil o odpremi blaga na e-mail naslov, ki ga je kupec navedel ob naročilu.
  2. Blago odposlano: stamberger.si, v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali z SMS obvestilom obvesti kupca.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga:
43.č člen ZVPot (Uradni list RS št. 126/07) pravi:
Potrošnik ima 14 dni časa, da sporoči prodajalcu, da odstopa od pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navajati razloga. Blago mora potrošnik vrniti v nadaljnjih 14-ih dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške. 
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v štirinajst (14) dneh od sporočila o odstopu. Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
V primeru mehanskih poškodb, ki niso nastale kot posledica neprimernega ravnanja s strani kupca, se reklamacije upoštevajo. Vse ostale potencialne nepravilnosti oz. reklamacije skrbno rešujemo skupaj v sodelovanju s kupcem, na za njega najboljši možni način in rešitev.
Pisne reklamacije in pritožbe lahko naslavljate na naš elektronski naslov. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Obrazec za odstop od pogodbe je spodaj.

Dostava

Dostava je možna samo na naslovu v Sloveniji. Stamberger.si bo blago oddal pogodbenemu partnerju za dostavo pošiljk v roku 3 delovnih dni. 

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je kurirska služba GLS ali Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Za stroške dostave veljajo naslednje cene

  • Za posamezno naročilo 4,50 €, razen za jelke - strošek dostave jelke je odvisen od velikosti in tipa jelke in je prikazan pri izpolnejvanju naročila, ko izberete način dostave.
  • Za naročila katerih vrednost presega 50,00 € je dostava brezplačna
  • Za poslovne pakete nenavadnih oblik  po veljavnem ceniku Pošte Slovenije

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev www.stamberger.si, in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Stvarne napake

Napaka je stvarna:
• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
• če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
• če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v roku dveh mesecev in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve
Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

 

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost reševanja reklamacij in upoštevanja učinkovite obravnave pritožb. V primeru težav se kupec lahko poveže s ponudnikom po elektronski pošti. Ponudnik bo v osmih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Skladno z zakonskimi normativi stamberger.si ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS).

V primeru, da kupec ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko tako v skladu z ZlsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), ki jo najdete tukaj:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show


Štamberger Marko s.p.

 
 
 
 
 

  • NaročiloVeč »
     

    Naročilo

    Minimalna vrednost naročila je 10,00 €
     
  • DostavaVeč »
     

    Dostava

    Pri naročilu nad 50 € vam nudimo brezplačno dostavo.
     
  •  Kakovostni izdelkiVeč »
     

    Kakovostni izdelki

    Lastna proizvodnja, priznani dobavitelji iz Nemčije, Italije, Velike Britanije, Grčije, Nizozemske in Mehike.
     
 
 
 
 

Prodajni program 

Pust

Novo leto

Halloween

Izdelki po naročilu

KontaktI

PKS Marko Štamberger s.p.

Kolodvorska 10, 2277 Središče ob Dravi

lukrecija@stamberger.si

 
 
 

Prijava na e-novičke

 

Prijavite se na naše e-novice ter bodite obveščeni o aktualnem dogajanju, akcijah, ugodnostih...

    1. PKS Marko Štamberger s.p. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.